joi, 19 ianuarie 2012

Protestele "decente" în viziunea TSD Giurgiu

Citind un articol, şi nu o să dau link-ul, pentru că nu vreau să le fac reclamă unor astfel de oameni de joasă speţă, aflu cum că TSD Giurgiu a făcut o declaraţie de presă.

Iaca ce zice pseudo-preşedintele lor:
Tineretul Social Democrat Giurgiu isi exprima solidaritatea fata de romanii care protesteaza in toate orasele tarii si care militeaza pentru un trai mai bun in propria tara. Romania este o tara civilizata. Suntem mandri in aceste zile ca suntem romani, mai ales cand vedem ca protestele sunt pasnice. Oamenii fac, in aceste zile, o demonstratie de bun-simt si de civism. Si acest lucru ne da optimism pentru viitor. Noi nu incurajam violentele. Dimpotriva. Noi cerem jandarmeriei sa trateze romanii care protesteaza corect si uman. Suntem o societate moderna, civilizata, tot mai aproape de valorile occidentale. Tineretul Social Democrat Giurgiu considera ca singura solutie viabila pentru o tara neguvernata este instalarea unui guvern de tehnocrati si convocarea alegerilor anticipate care sa reasigure legitimitatea structurilor de conducere ale statului.
Presedinte TSD Giurgiu,

Palalau George
Aş dori să fac o analiză pe text a acestei declaraţii.

Ceea ce mă uimeşte nu este că ei recunosc faptul că de fapt ei s-au aflat în spatele mizeriilor de protrste din ţară, ci faptul că recunosc PUBLIC treaba asta.
Nea George ăsta zice că proteste au fost o dovadă de bun-simţ şi civism. Cred că dumnealui nu e la curent cu tot ce s-a întâmplat în Bucureşti...
Cică e mândru că e român...Sincer, nu văd mândria de a fi român din moment ce ştirile externe spun că suntem o ţară de HULIGANI. Sau poate acesta o fi mândru că e huligan.
Ei (care ei??) cică nu încurajează violenţele şi cer jandarmilor să trateze pe toată lumea egal şi corect. Vedeţi, aici se află substratul discursului: DIN CÂTE ÎNŢELEG EU, EL ZICE CĂ NU ÎNCURAJEAZĂ VIOLENŢELE JANDARMILOR...DAR VIOLENŢELE CELOR PLĂTIŢI DE VOI???? A.... stai, am uitat că el vede protestele fără violenţe. Mă întreb dacă tot asa, fără violenţe, se poartă şi el acasă.

Partea cu guvernul tehnocrat am discutat-o deja, nu o mai discut, pentru ca mi-e scârbă de oameni de genul.


P.S.: M-am tot gândit la o poză, dar din păcate, sau fericire, am ales să nu public niciuna.


R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu